حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

دنیای حلما

اولین مروارید ملوسکم

1392/5/29 19:09
نویسنده : مامانیش
294 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام سلام صد تا سلام      من اومدم با دندونام

                     می خوام نشونتون بدم        صاحب مروارید شدم

                     یواش یواش و بی صدا          شدم جز کباب خورا بالاخره ملوسکم دندون دار شد مبارکت باشه نازکم.

انار دونه دونه دختری دارم یه دونه    

قشنگ و مهربونه انار دونه دونه

چند وقتیه که بچم گرفتار دندونه

       انار دونه دونه

توی دهان دخترم یه گل زده جوونه

گل نگو مرواریده         مثل طلا سفیده

اولین و دومین مروارید ملوسکم ٩٢/٥/٢ جوونه زد.

                                                              مبارکت باشه قربونت برم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مادر منتظر
29 مرداد 92 19:58
سلام
دخترک زیبایی دارین
وبلاگتونم خیلی قشنگه
به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم
منم منتظر دختر نازم هستم تا به دنیا بیاد
دندونای نینیتون مبارک باشه انشالله هیشه سالم و سلامت باشه
با اجازتون لینکتون میکنم



سلام عزیزم
مرسی که به ما سر زدید.امیدوارم گل دخترتون به سلامتی به دنیا بیاد.
پریسا
2 شهریور 92 21:00
مبارک باشه عسلکم. حلمای خوشگل خاله کی بریم ساندویچ و پیتزا بخوریم؟


zodi biaid k berim.boooooos.
maryam
19 مهر 92 15:30
اولین مرواریدت مبارک
امیدوارم بقیشم ببینیم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای حلما می باشد