حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

دنیای حلما

نتیجه جسنواره تابستانه 92

1392/5/25 2:21
نویسنده : مامانیش
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبمhello kitty glitter

ملوسکم تو این مسابقه رتبه ٢٢١ را با ١١٦ تا رای اورده hello kitty glitterخیلی خوب نبود اما دخترم من همه سعیمو کردم به هر کسیم میتونستم رو انداختم  در ضمن من از طرف حلما جونی از همه کسانیکه کمکمون کردن ممنونیم hello kitty glitterارزومه دخترم تو مسابقه زندگیت همیشه برنده باشی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواب گو
25 مرداد 92 2:03
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
پریسا
1 شهریور 92 10:05
عسل خاله الهی که تو زندگی همیشه اولین و بهترین باشی قربونت برم
atena
7 بهمن 92 15:22
ta bashe az in bakhta bashe helma jonam
مامانیش
پاسخ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای حلما می باشد