حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره

دنیای حلما

تولد بابایی

1392/7/12 22:17
نویسنده : مامانیش
303 بازدید
اشتراک گذاری

 

٣٠ شهریور روز تولد بابایی بود ملوسکم  اون شب یه جشن ٣نفره گرفتیم وکلی بابایی رو سورپرایز کردیم اینم مکملش:

 

 

همسرم مونس شبهای تارم گر نباشی روز و شب از دوریت من بیقرارم!

ای پناهم بی تو باشم من غریب و بی پناهم من بهارانم همیشه چونکه هستی در کنارم !

هر زمان هستی صفا و مهر میبارد به خانه گرم میباشد همیشه  سردی این اشیانه!

محو میگردد تمام غصه و اشک شبانه چون تو هستی بهتر از اوا و هر ترانه !

ای نگین پر بها انگشتر این دستهایم  همسرم ای رازدار مونس این غصه هایم !

تک درخت من بی تو نزد هرگز جوانه چونکه هستی و زندگی کردی برایم.

شادمانه سی ام شهریور ماه رسید روز میلادت با این نشانه دوست میدارم ببوسم دستهایت عاشقانه سر به دامانت گذارم من دگر با این بهانه بی خبر گردیم از غمها این رنج زمانه گر نباشی زندگی برای من خزانه .

                                 قلب تقدیم به همسر مهربانم علی عزیزم  تولدت مبارکقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maryam
19 مهر 92 14:53
عموجون تولدت مبارک امیدوارم هزارساله بشی.
atena
7 بهمن 92 15:16
mobarake be paye ham pir beshin enshallaa
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای حلما می باشد