حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره

دنیای حلما

هنر دست مامان زهره تا 1سالگی حلما جونی

1392/7/9 19:22
نویسنده : مامانیش
907 بازدید
اشتراک گذاری

امروز تصمیم گرفتم عکس لباسایی را که خودم برات دوختم بذارم  تا بعدا خودت ببینیشون وهم دوستای گلم بتونن از مدلا اگه دوست داشته باشن استفاده کنن.حالا با هم بریم ادامه مطلب:

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آوا
9 مهر 92 16:55
سلام مامانی خوب حلما جونم
ماشالله به خودتون وبه هنرهای زیباتون و از همه مهمتر حلمای ملوس وزیبایم هزار ماشالله داری خاله جونم
بابا شما که خیلی عالی درست کردین من همینطوری بدون الگو.وفی البداهه یه کارایی میکنم
عزیم شما هم با افتخار لینک میشن به ما هم دوباره افتخار بدین و سربزنین


سلام خانومی
با چشمای خوشگلتون میبینید.
منم الگو نمیکشم لباسشو الگو میکنم طول میکشه تا یکیشو تمام کنم اما سعیمو میکنم تمیز در بیارم.حتما بازم میام.
maryam
19 مهر 92 15:22
دست مامان جونی دردنکنه
الناز مامان بنیا
9 آبان 92 11:21
خیلی ناز این جگیر مرسی به من سر زدید فقط ادرستون برام می زاریذ لینکتون کنم
atena
7 بهمن 92 13:49
na baba.......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای حلما می باشد