حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

دنیای حلما

سالروز 2 سالگی ملوسکم

1393/6/9 1:48
نویسنده : مامانیش
809 بازدید
اشتراک گذاری

روزی که به دنیا امدی من متولد شدم و از ان روز هم دخترم شذی هم همه

چیزم... دختر اسمانی من جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است وتو

عاشقانه ترین باور خواب و بیدار من...

گوشه دلم روز به روز را با نگاه رو به تکامل تو اغاز میکنم.

سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد...

سایه خدای عشق بر قلبت مدام دخترم.

                                 

                     2 سالگیت مبارک ملوسکم

 

niniweblog.com               

2 سال از روزی که با ارزوی دیدنت چشمامو بستم میگذره...گذشت و

سرعت این گذشت باور کردنی نیست.چه زود گذشت اولین دندونت و

اولین قدمت و اولین حرفت و اولین هایی که با یاداوریشون لبخندی از

شیرینی و دلتنگی روی لبم میاره و حالا که من مادر دخترک مو کمندی و

خوشگلی هستم 2 ساله که وجودش باعث افتخار ماست.تنها حرفی که

همیشه وهمیشه تکرار کردم و خواهم کرد دوستت دارم است که با

گفتنش ارامشی به دلم مینشیند..

و هر سال یه یمن گذاشتن قدمهای پر برکتت به دنیای ما تمام زیر پایت را

گلباران میکنیم و ستاره تا ستاره را برایت اذین میبندیم تا بگوییم

            

                              تولدت مبارک بهترینم

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای حلما می باشد