حلماحلما، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

دنیای حلما

حرف دل مامانی

1392/12/5 22:26
نویسنده : مامانیش
489 بازدید
اشتراک گذاری

              دنیای ادم برفی ها دنیای ساده ایست!

              اگر برف بیاید هست

              اگر برف نیاید نیست

              مثل دنیای من!

       اگر تو باشی هستم اگر نباشی....                                                       تقدیم به صاحب چشمانی که ارامش قلب من است و صدایش دلنشین ترین ترانه من است.از بودنت برایم عادتی ساختی که بی تو بودن را باور ندارم.چه خوب شد که به دنیا امدی و چه خوب تر شد که دنیای من شدی همیشه بدان که تا بیکران عشق عاشقانه دوستت دارم و برای سلامتیت همواره دستانم را به سوی اسمانها دراز میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طراح نو
5 اسفند 92 22:57
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
بهی
22 اسفند 92 3:36
سلام من اومدم اینجا تبلیغ کنم ولی مطلب قشنگتون خیلی خیلی حس خوبی بهم داد
پریسا
29 فروردین 93 21:02
حرف دلت فوق العاده قشنگ بود مامان حلما عروسک. الهی که پروردگار دنیا 150سال واستون حفظش کنه ، مامان و باباشم واسه ملوسک.
مامانیش
پاسخ
مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای حلما می باشد